4 Haziran 2020 Perşembe

Ses

Merdivende ayak sesleri
Hafif esen rüzgarda parfümünün kokusu
İçimin kapıları açılıyor sana
Sanki sen gelmişsin gibi
Bekliyorum pencerenin pervazında
Önümde saksılarca çiçek
Çiçeklerinde gözüde sende
Niye bu kadar beklettin ki...
Bi yola bakıyorum bi fotoğrafına
Hava kararıp gün batarken
Açıyor renginden şahane akşam sefası
İki çift laf ediyoruz,
Ama insan
Çiçekte olsa karşındakine
Laf geçiremiyor ötekine, berikine
Hayat bir bekleyişten ibaret diyor
Bazen pencere kenarında
Bazense sofranın başında
Koyduğun fazla tabak için fazlalık olmadığının bekleyişinde
İnsanı insan yapan sessizliğin sesleri oluyor yalnızlığında
Duymak değil hissetmek gerekiyor
İnsanlar seslerin içinde seslere hasret ve hissiz yaşarlar
Duymak değil hissetmek dileğiyle



6 yorum:

  1. Bir kelime yazmışsın tüm kırgınlıklara ses olan, bir cümle yazmışsın anlamı romanlara sığamayan...
    Tebrik ediyorum. Okumaya, hissetmeye değer bir şiir olmuş.
    Güzel kalbin gibi güzel günler yaşaman dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kelimelerim dokunuyorsa ruhlara en büyük mutluluk benimdir! Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Duymak değil hissetmek dileğiyle...

    YanıtlaSil
  3. Bir ses olmalı bir sesi duymak için satırlarının sesi beni heyecanlandırıyor güzel satırlarını okumak için sabırsızlanıyorum Ruhuma revan oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heyecanlanan ve sabırsızlanan ruh haliniz beni mutlu etmeye yetiyor revan olarak görmeniz ise bambaşka, teşekkür ederim :)

      Sil