8 Haziran 2020 Pazartesi

Kendime Not Defteri 1

Şimdi ben sana ne dersem deyim
Sen burnunun dikine gitme bu sefer
Söz dinle,
Sukut et...
Kalbinin dikine git olur mu ?
Olur dediğini duyar gibiyim
Seni duymam için ses işitmeme gerek yok
Yanımda olmana hiç gerek yok.
Evvela ben kalplerin ritmini duyar,
Kalbin doğrusuna giderim.
                                           
                                   Hoş geldin Kendime Not Defterine

Kendime Not!
Biriciksin , Allah seni överek yaratmış kendini vücudun,kilon,boyun ve  fiziğin için yargılama daima senden kötü durumda olanı düşün bahane arama şükret.

Kendime Not!
Kimseye yara açma bilakis merhem ol,iyileştir. Mevcut yarası varsa üstüne gitme deşme.
Dostlarını ihmal etme sev,koru,kolla ve daima hatır sor.

Kendime Not!
Seni üzen şarkıları değiştir,seni üzmesin mutlu etsin hayat bir şarkıya üzülmek için çok kısa.

Kendime Not!
Seviyorsan güzel sev çirkinliğe mahal etme. Ölçülü ol abartıya kaçma zarar veriyorsan uzaklaş sevme

Kendime Not!
Hayal kur ve asla yapamam deme keşkeleri azalt iyi kileri yerleştir ömrüne.
Hiçbir şeye sonsuz güvenme daima açık kapı bırak ki tepe taklak olma.
                                                     
                                            Sevgi ve selam ile

7 yorum:

  1. Değil burnumun dikine gitmek böyle cümlelerin sahibinin hep yanında olmak isterdim...
    Ne şanslı karşındaki kişi bu güzel yazdıklarını sesinden bir ömür işitecek ...
    Çok beğendim devamını bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şanslı gören gözlerinizden ve devamını istemenizden gurur duydum çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Bizim belki de bir şansımız bu güzel sevginin, bu güzel duygunun sahibi olan kişi kadar olamasa da bu yazıları,bu duyguları okumamız olacak. Buna da şükür :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okuyup böyle güzel yorum yapmanız beni şanslı bulmanız ne hoş şansın kendisi kalemimden anlamanız çok teşekkürler :)

      Sil
  4. Kendime not dostunu koru kolla hep sev.. En güzel dost Gözde Yükselen💙🙏🏻🧿

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni güzel bir dost olarak gören kalbinden öperim ❤️🌹

      Sil