9 Ocak 2015 Cuma

bloguma hoşgeldiniz herşeyi sıfıra çevirdim yeniden başlıyorum yazmaya

Ah yine oturdum yazmaya ne çok seviyorum şu yazmayı hayatım,benliğim,herşeyim olmuş yazmak.
 Gözdenin Gezegeni mutluluk,hüzün,keder,sevinç tüm duygulara sahip bir gezegendir.Gezegenime aldığım insanları bırakmam daha önceden de bildiğiniz gibi fazlasıyla kaybetme korkusuna sahip bir insanım. Keşke çok sahiplenmeseydim be insanları keşke sevmeseyim o kadar değer vermeseydim o kadar. Ne kadar çok sahiplenirsen o kadar kazık yersin bu dünyada kardeşim bunu öğrendim biraz geç oldu ama öğrendim :) Bana güvenmeyişini öğrendim hayal kırıklıklarım hayata kırgınlıklarım oldu... Güven kelimesi bizi tanımlıyordu oysa bunu herkes biliyordu ama bazen olmayınca olmuyormuş napalım :)) off off hem gitsin hem kalsın istiyorum
yine gözde bokluğun içinde yine içimde bokların şehri var :DASDASD

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder